Lyckorus


Jag är så himla lycklig!
Skulle bara vilja springa ut i skogen och skrika så högt jag bara kan,
typ som Ronja Rövardotter gör! :)


Längtar så otroligt mycket till imorn när jag får hålla om Daniel igen!
Har inte setts på två veckor så det ska bli underbart! Direkt på kvällen
när jag kommer hem ska vi till Nykroppa på kräftskiva hos hans föräldrar,
kommer inte ihåg när jag åt kräftor sist så det ska bli j*vligt gott! :) Daniel
får lära mig hur man skalar/rensar dom, för det kan inte jag, haha. Det är
alltid pappa som gör det åt mig annars! ;)


Nu ska jag ta och borsta tänderna, vi ska in till stan och luncha på My Cafe
innan pappa ska dra iväg hemmåt och innan jag börjar jobba.

Skriver mer ikväll ;)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0