Lyx hemma i soffan


GODKVÄLL!
Nu sitter jag här nyduschad och insmord med diverse krämer och ansiktsmask. Det är så skönt att pyssla om sig själv lite extra - det händer dock alldeles för sällan!

Idag har jag och Anita tränat igen, vi var lite trötta i musklerna efter gårdagens aerobic/styrke pass så det blev 1½ timme på gymmet idag.. Får se om vi ger oss på något nytt kul imorn eller om det får bli en vilo dag, kanske bara en promenad? Det återstår att se. Känns iaf grymt skönt att ha kommit igång med träningen. Nu har jag dessutom inget val, har anmält mig som medlem nu och det var ju inte direkt gratis om man säger så! 900 kr för medlemsavgift sedan 430 kronor i månaden. Hej och hå, det är minsann inte gratis att leva och bo i Norge, det ska gudarna veta!

Men som ordspråket säger:
"ska man vara fin får man lida pin"

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0