Monday morning


GOD MORGON!

H
ar ni sovit gott? Det har jag!!
Somnade direkt jag la mig i sängen typ, hann kolla på CSI NY i tio minuter sen var det kört. Känner mig utvilad och pigg idag även om klockan väckte mig halv sju. Har duschat och gjort mig i ordning, tänkte jag skulle slänga i mig lite frukost nu. Får besök av Sector Alarm idag som ska installera larm till min lägenhet. Vet bara inte när dom kommer, dom skulle ringa en timme innan och än har dom inte ringt.

Idag kommer pappa hit också, ska bli skönt med lite sällskap och en handy man :) han ska få hjälpa mig att sätta upp några hyllor, klippa gräset (det är så långt så jag förstörde gräsklipparen), fixa med nissan så vi kan få hem den till Sverige. Sen att jag kommer få middag varje dag, ska bli underbart! Pappas mat är den bästa som finns!!!!


Nu ska jag slänga i mig lite frukost och hålla tummarna för att installations gubbarna kommer snart!
Kram så länge!



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0