OjOjOjOj...


..vilken stressig förmiddag jag hade idag!
Orkar inte dra hela storyn för er, eller rättare sagt jag tror inte att ni orkar läsa allt :)
Visar er istället lite bilder från dagens besök hos frisören...



Anita är glad med ny färg i håret.



Jag med folie i håret.


Folie och nu också med färg på utväxten.

Vi var tvugna att ta i en till färg över alltihop på slutet för
de ljusa slingorna bröt av alldeles för mycket  mot det mörka
(har inget kort på det eller det slutgiltiga resultatet, batteriet tog slut på telefon)

Hur som helst så blev jag riktigt nöjd!
 Ni kan få se bild imorn på hur det blev :)


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0