Rubrik

..tänk att det ska vara så svårt att komma på en rubrik!
Nästan lika svårt som att få tyst på vår klass på högstadiet. Kommer ihåg Tor, vår musik lärare, han skrek alltid kebabrulle när han skulle få tyst på oss! Alla blev så förvånade över hans ordval att det blev knäpptyst! :) Kanske skulle ha kebabrulle som rubrik någon gång? haha.




Nej, nog om kebabrullar, högstadiet och rubriker. Nu till det viktigaste; MIG! För visst är det därför ni läser min blogg? För att läsa om MIG, MITT liv och MINa tankar? Eller är det bara ett tidsfördriv som att kolla på bingolotto utan lott? På tal om bingo lotto, fan va länge sen det var jag spelade det!!  Men ska jag vara helt ärlig så gillar jag inte Lotta Engberg, det får mig bara att tänka tillbaka på "Kär och galen, klockor börjar ringa.... " Nej, det var andra tider när Loket stog tjock i rutan på lördagarna och snurrade på sina hjul och satte landskapsdockor på luckorna. Det var bingo lotto det!

Fy fan vad det här spårar ur, haha!
Bjuder på några bilder istället från förra årets seminarie;



Ett rosa Scandinavium




Den berömda scenen.




Världens stoltaste och gladaste Eva.




Jag, Sophie, Eva, Rut, Emma och Lise-Lott på utbildning.




Jag och Lise-lott i taxin på väg från Awards Night




Rut och Eva

Ska bli oerhört kul att träffa alla igen,
åhh va jag längtar!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0