Som en boll del 1


Åhhhhh vad irriterad jag är för tillfället!
Förra veckan tog jag kontakt med Tele2 för att byta mobil abonnemang. Eftersom jag är svensk medborgare fortfarande så är det alltid extra invecklat så fort man ska fixa något sånt.. Så för att få klarhet i allt så tog jag kontakt med dem och fick besked att jag kunde beställa vilket som helst abonnemang och maila in mitt senaste lönebesked. Det enda kravet dom hade var att jag skulle ha jobbat i Norge i minst tre månader.

Sagt och gjort, jag beställde ett abonnemang och skickade in mitt senaste lönebesked.
Igår kom svaret, jag är nekad som kreditkund!
WHY!!! Jag har inga betalnings anmärkningar varken i Sverige eller i Norge, men Tele2 bad mig ta kontakt med ett företag i Sverige som dom hade kollat upp mig i, om jag hade frågor om det hela. Självklart har/hade jag det! Jag mailade dom igår kväll och ifrågasatte varför jag blivit nekad och till svar fick jag att jag skulle vända mig till Tele2.

Det är så himla irriterande att hela tiden bli bollad mellan två företag!
Men jag ger mig inte!!

FORTSÄTTNING FÖLJER!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0