Som en boll del 2


Jag ska erkänna att jag har glömt att ta kontakt med Tele2.

Men pappa ringde nu på förmiddagen och han hade fått brev från Tele2 där det stog förklarat varför jag blivit nekad som kund. Det hade tydligen att gör med att jag inte hade någon inkomst, i Sverige. Nej det är klart jag inte har det?!! Jag bor ju och jobbar i Norge! Jag blir tokig på alla dessa system.

Jag ska ringa till Tele2 sverige när jag kommer hem till veckan,
trött på att få telefon räkningar på flera tusen varje månad! Speciellt
när jag vet att det finns billigare alternativ...

Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0