Surpuppa!


Ja, det var precis vad jag var igår efter jobbet. En riktig surpuppa!
Så det var därför jag inte uppdaterade när jag kom hem, kände att det bara skulle
bli blaj av allt ihop så tar den nu istället. ;)

Träningen:
Satt först och pratade med Silje om vad jag hade för mål med träningen och så. Sen fick jag möta Nadia, som visade mig och hjälpte mig med dom övningar som jag ska jobba med. Det kommer till en början bli mycket övningar för rygg, ben och mage för att stärka min dåliga rygg och mina svaga knän. :) Sen satt vi upp ett mål, att innan jul ska jag klara 10 armhävningar på tå. Det ska bli spännannde och se hur det går! I dagsläget klarar jag inte mer än en, på knä! haha

Jobbet:
Det var som vanligt mycket att göra eftersom det var måndag. Men det gick bra.
Lärde dom två nya killarna kassan, vilket inte var så svårt men tanke på att dom har
jobbat i butik förut... :) Dom kommer idag också så det ska bli kul att se om dom kommer ihåg vad dom ska göra med alla olika lappar. Det är ju en väldig röra i början!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0