Ur vägen!


Jag får ofta höra att jag är väldigt agressiv när jag kör bil.
Jag skäller, svär och skriker på andra trafikanter. Heeeeela tiden!

Här är bara lite av vad som gör mig irriterad!
Bilister som:
- byter fil mitt i en rondell
- inte blinkar
- kör för sakta!
- svänger ut på vägen och inte gasar på en gång.
- ligger i vänster fil på motorväg, utan att gasa.

Annat:
- köer
- fartkameror
- traktorer
- cyklister och mopedister
- lastbilar i uppförsbacke
- personer som bara går över vägen (där det inte är övergångställe) även om dom ser att jag kommer.
- bussar som kör ut ur parkeringsfickor...

...ja det var LITE av vad som irriterar mig i trafiken!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0