bOObs


Att ha stora bröst är inget jag direkt skryter av.
Jag tycker mest att det är jobbigt - dom är i vägen, det är tungt, det är svårt att hitta snygga, sköna BH'ar som inte kostar skjortan.. Dessutom har jag i alla år vart "mickis med brösten".

Ett exempel:
Innan jag hade mött David - min halvbror, så frågade han mamma vem jag var. Hon svarade typ: Mikaela, hon är 21 år och kallas Mickis. Då svarade David: "jaha, mickis med brösten!"
Det känns inte så där jätte kul direkt, men vad ska man göra?
Visst, jag bryr mig inte så mycket nu längre, men det var grymt jobbigt i högstadiet..

Nu när det har blivit mer vanligt med stora bröst - tack vare silikon - så smälter jag in mycket mer :) och nu reagerar inte folk längre på att man har stora bröst, mer på att dom är äkta!




Det finns dock EN fördel med att ha stora bröst:

 


Kommentarer
Postat av: Fanny Saxin

Hahahah vilket gulligt kort, klart bebisen ska ligga på hyllan ;)

2009-12-17 @ 19:02:31
URL: http://fannyslilla.blogspot.com
Postat av: jos

haha, de där gillar elton oxå, dock inte lika gosigt när dom börjar bli stora =)

2009-12-17 @ 21:56:17
URL: http://misslynx.blogg.se/
Postat av: gabriella,

samma här, det är nästan bara jobbigt :/ därför blev jag överlycklig när du tipsade om den svarta bh:n med vit spets från lindex :D köpte två direkt ;)

2009-12-20 @ 13:29:15
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0