En fridfull jul?


Julen ska liksom vara så himla lugn och fridfull - jo tjena!
Det är ju enbart stress! Det börjar med att man ska hitta julklappar till alla, sen ska man träffa alla för att kunna ge bort julklapparna. Sen ska man hinna hälsa på alla släktingar runt om för att önska god jul..

När ska man hinna med att ta det lugnt?

Förmodligen kommer min jul se ut så här:
23 dec: Åker hem till Filipstad och vidare upp till svartsången där det är julmiddag hos Daniels morföräldrar, passar även på att lämna Douglas och Gustav där..
24 dec: Daniels föräldrar och syster med barn kommer och äter julfrukost hos oss. Sen ska jag köra mamma till mormor i Hällefors där hon ska fira jul. Jag stannar där i någon timme innan jag åker vidare till stan igen och äter mat med pappa, faster och deras moster.. Sen på kvällen åker vi till Nordmark och byter klappar och äter ännu mer mat.. Kommer säkert decka i Davids säng i år igen! haha..

Pjuuhh, blir stressad bara jag tänker på det!
Men i mellandagarna blir det förhoppningvis lite lugnare.
Det enda som är planerat är ett besök hos Corre i salongen och att Dennis ska lämnas bort. Sen kommer det självklart bli utgång i parken också med de bästa! ♥


Nej, nu ska jag ta och svara på lite produkt frågor som jag har fått på mailen. Alltid lika kul att kunna hjälpa till!


Hoppas ni får en fortsatt fin helg!
Puss




Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0