Kissnödig


Jag har varit kissnödig konstant nu i två dygn..
Är rädd att jag har fått urinvägsinfektion!
Men min plan är att jag ska ignorera det, då går det nog över! :)


Annars är det bra med mig, bortsett från allt som hänt så klart.
Är grymt trött bara! Började sju idag, det kom så mycket varor och det samma gäller för morgondagen. Det är verkligen inte min grej att gå upp så tidigt!! Jag avskyr det. Men det bästa med att börja tidigt är ju att man slutar en timma tidigare, och det gillar jag!


Nu ska jag ta och laga lite mat.
Hoppas allt är bra med er!
Kram


Tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: therese

SV; hihi ja det har du rätt i :D

2009-12-08 @ 18:31:16
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/
Postat av: Jos

De låter bra de! Jag håller tummarna!! :) kram!

2009-12-08 @ 19:43:37
URL: http://misslynx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om det är urinvägsinfektion så är det bra om du får medicin mot det. (fick jag veta när jag hade det för ca 3-4 veckor sedan) om man inte medicinerar så är risken stor att den går vidare upp till njurarna och så kunde man få nån allvarlig grej med njurarna eller vad det nu var.. det var farligt iaf.. :)

Hoppas den ger med sig snart, om det är urinvägsinfektion! Det är ju så grymt jobbigt och ha det! :( :)

2009-12-11 @ 16:13:29

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0