Lördag


Idag är det lördag, och jag är ledig! UNDERBART!

Det känns extra skönt att vara ledig den här helgen eftersom det kommer bli en massa jobb framöver. Fr.om torsdag så har vi öppet till 21.00, varav en dag nattöppet, plus att vi har söndagsöppet dom två söndagarna som kommer... Så för min del blir det 12 dagar i streck på jobbet. Härligt. Men jag har valt det helt själv, så jag kan inte klaga...


Nu ska jag och pappa åka in till Tönsberg och köpa sopsäckar och lite annat smått och gott.
Hej så länge.




Förresten så är jag fortfarande lika besviken på gårdagens idol resultat!!



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0