Mycket konstigt.


Skrev ju tidigare idag att jag inte hade någon motivation att jobba..
Men nu sitter jag här på jobbet och har lunch, och motivationen är på topp!! Det måste bero på de underbara kollegorna man har och att det än så länge (peppar, peppar) inte har varit några griniga och jobbiga kunder. För tro mig, vi har många av dom på Clas Ohlson!!


Har förresten tappat bort mitt kort som gör att jag kommer in på jobbet. Jag har letat ööööveraaaaallt, men det är helt borta :( I lördags var jag tvungen att åka till Roger och hämta hans kort..

Får hoppas att mitt dyker upp någonstans, någongång. :)


Nu kallar jobbet igen!
Ciao!



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0