Rättvisans spår...



Jag vill börja med att tacka alla er som har kommenterat och visat att ni bryr er. Det betyder oerhört mycket! ♥
Det är många av er som undrar hur hon mår och vad som hänt sedan sist...
Så här kommer en liten uppdatering:


Jag har kontakt med henne varje dag, även om hon nästan inte kan prata pga stryptagen hon fick, så får jag åtminstone ett livstecken - och det är det viktigaste!! Han har inte gett sig på henne något mer, men han har skickat några sms och bett om förlåtelse och menar att dom kan väl iaf vara vänner... Hallå liksom??? Det värsta är nog att den inte har gjorts någon anmälan, något som jag tjatar om VARJE DAG! Men så länge hon inte vill, så finns det ingenting jag kan göra.. tyvärr...

Det som är så dumt med kvinnomisshandel är att det nästan aldrig blir någon anmälan. Då kan männen, om man nu kan kalla dem män, gå runt och vara stolta och i värsta fall fortsätta, om och om igen.


Det är det jag är mest rädd för, att det inte blir någon anmälan och att det sker igen och att hon inte kommer klara sig.. Var det då värt det, att inte göra någon anmälan?? NEJ!




Tack än en gång att ni finns!




Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas att din vän blir bra snart och att den jäveln åker in!

kram//Malin

2009-12-11 @ 12:27:42
URL: http://malinrapp.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0