Shopping


Så, då var man hemkommen från en shopping runda i Karlstad.
Det var inte alls så mycket folk som jag hade trott att det skulle vara - SKÖNT!

När vi kom till Karlstad så tappade jag shopping suget så det blev mest nödvändiga saker som inhandlades, vilket i och för sig är bra! När man är på riktigt shopping humör är det lätt att man kommer hem med massa saker, som man egenligen inte vill ha.. Jag är så i alla fall!

Det fick bli en snöskyffel och en sop borste, så vi kan få bort snön från trappan och infarten. Fick låna pappas snöskyffel i helgen, annars hade vi aldrig kommit ut med bilen :)
Köpte även lite nya sängkläder så att bägge täckena matchar. Plockade även med lite extra örngott så att alla kuddar blir lika :)

Fick även med mig tre Johan Falk filmer hem, så med dom tre och Greys Anatomy boxen så har jag något att göra tills Daniel kommer hem på onsdag :)

Lika bra att börja med en gång!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0