Upp med tuppen


Usch alltså, imorn är det dags för tidigt skift igen.. Inte nog med det så börjar vi en timme tidigare för att det kommer så mycket varor. Med andra ord så måste jag gå upp halv sex, vilket är aaaaaallt för tidigt! zzZZZzzzzZZzzZZzz Fast vi slutar också en timme tidigare och det gör ju absolut ingenting! :)


Tänkte jag skulle ta en dusch nu och prova de nya spaprodukterna som jag fick hem igår. Beställde fyra set, men har packat in tre av dem som julklappar :) (kan ju inte behålla alla godsaker för mig själv).. Dom doftade åtminstone ljuvligt och kvalitén vet jag ju att det inte är något fel på, men det ska bli spännande iaf!

Nej, duschen nu sen sängen så jag orkar upp med tuppen imorn.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jos

Haha ja dom är för goa! klart dom små ska göra som mamma gör :)

2009-12-22 @ 16:16:50
URL: http://misslynx.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0