Filipstad i ett nötskal.



Då är ryktena igång antar jag. Tycker det har gått lång tid ändå, hade väntat mig att dom skulle komma mycket tidigare (för jag visste att dom skulle komma), det kanske dom har gjort också bara att det tar lite tid för ryktena att ta sig ända till Norge.

Jag förstår inte att folk orkar lägga så mycket energi på andras liv. Istället för att fråga mig hur det ligger till så börjar folk snacka och få för sig massa saker, det är så skrattretande. Man kan inte göra någonting i Filipstad utan att alla vet det, och om man inte gör något så blir det rykten iaf... Djungeltelegrafen har fullt upp i den lilla hålan skulle man kunna påstå, och det gör jag också.

Men snacka på ni, jag skrattar bara åt er ändå.

Kommentarer
Postat av: Sanna

När Fia försvann gick de rykten att hon hade tagit självmord + många andra sagor. Vem är de som sprider ut sådan idiotiska saker?



Tror nog att filipstadsborna är avundsjuka på andra, de måste ju prata om det och hitta på egna sagor!

2009-02-25 @ 14:31:31
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0