Fullbokad eftermiddag.


Har haft en riktigt slö förmiddag. Något som inte direkt var planerat, men men så blev det.
Tvättmaskinen jobbar på  för fullt, stackaren. Jag är glad att jag inte blev född som tvättmaskin måste jag säga. Fy fan va jobbigt det måste vara.

Imorn åker vi till Sverige Silje!!! ♥

Det innebär att jag ska lämna bort Donna i eftermiddag... Det känns lite jobbigt faktiskt. Kommer inte se henne på jätte länge!! Men samtidigt ska det bli lite skönt att få lite space från henne. Hon är som en trotsig tonåring nu förtiden. Hon gör saker som hon vet att hon inte får göra, enbart för att få uppmärksamhet! Var jag också så när jag var ung? Hmm.. Det kan jag aldrig tänka mig! ;)





Ska till Anita ikväll också. Vi ska laga lite mat och snacka killar ♥ Men största anledningen till att jag ska dit är att hon ska klippa till mitt hår så att det ser lite naturligare ut.. :)

Lägger upp bilder och skriver mer ikväll!
Måste hoppa in i duschen nu!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sanna

De måste vara så som du säger.

De är ju tråkigt, men sätter på dövöra och skrattar åt dem istället för med dem!



Ha en fin kväll! Kram

2009-02-25 @ 16:39:45
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0