Hej å hå.


Nu var det måndag igen, suck!
Jag skulle önska att det var fredag så man hade hela helgen framför sig. Tänk att helgerna hela tiden ska gå så fort.. Helgen som nyss passerat var helt på topp. Var ju som sagt fest i lördags, en väldigt lyckad sådan. Men jag måste säga att jag saknade Renate, Stig, Henning och Marianne!! (Ni kommer väl till Anita nästa helg?!!)

Folket kom runt åtta tiden, då blev det hemlagad pizza a la Mickis, något som var väldigt populärt :)
Det visade sig att 'tjejkompisarna' till Anita inte var tjejer. Jag blir så förvirrad med det här i norge. När man säger att man tar med sig en kompis, så är det en kille man menar. Skulle det vara en tjej, så måste man säga väninna. Så jag missförstod ju allt, men det spelar ingen roll! :) Kul hade vi iallafall!
Det blev SMS-roulette, (något som var lite krångligt för vissa, men det gick bra till slut :)), dans, sprit och kvällen avslutades på himmel och hav. Vi hann även med en springtur på bryggan bort till Oseberg och Farmand Awards där vi stormade in hos väktarna :)





Mer biler finns på fejsbok ;)

Söndagen tillbringades i sängen. Inte för att jag på något sätt var dålig, nej då, jag hade en så fruktansvärd träningsvärk efter all skottning på lördagen.. Jag gjorde ett tappert försök att plocka ihop lite i lägenheten, men det gick inte. Jag kunde knappt röra mig. Men ska jag vara ärlig så klagar jag inte ett dugg på min slöa söndag, det var underbart!





Nu ska jag ta och slänga mig in i duschen, jobbet kallar om inte allt för länge...
Måste skotta fram bilen också, det kan ju ta sin tid! Sa jag att jag hatar snö?

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0