Imorgon så...


Ligger fortfarande hemma och är sjuk.. Är inte så dålig nu längre, som tur är! Det är bara den förbannade hostan som aldrig vill ge sig! Men imorgon har jag bestämt mig för att jag ska till jobbet iaf.. Fick sms av Morten förut, och vi ska börja 07.00, det var ju mindre kul kanske men vad gör man??!


Idag har jag inte gjort ett dugg, kollat på massa klipp på youtube. Thats it. Men tiden går fort när man har roligt, det ska gudarna veta.


Nu ska jag ta och slänga ihop lite mat, för snart är det super onsdag som gäller. Gossip girl, Ugly Betty och CSI.


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0