Insnöad.


Haha det var lättare sagt än gjort att ta sig in till stan. Först fick jag ta mig ut via bakvägen, ytterdörren fick jag inte upp. När jag kommer fram på framsidan så är det ett stort berg med snö framför dörren. Som tur vad så kom jag in i förrådet där min lilla skyffel står.. Då var det bara att börja skotta...
Bilen var ju inte mindre insnöad den, så det var bara att fortsätta att skotta! Trafiken in till stan var rena kaoset.. Vägarna var nästan inte körbara. Men jag och min lilla nissan tog oss allt fram :)
När jag väl kommer hem igen så har det redan hunnit komma 5-6 cm med snö... Jag blir tokig!!!!

Snacka om att jag hade flyt förut då;
Jag var framme till polet (systemet) klockan tre, samma tid som dom stängde. men jag smet in och fick tag i lite sprit. :) Yes Yes Yes.

Passade på att gå och hälsa på Silje och Elisabeth på jobbet också. Var ju tvungen att dubbelkolla så att dom kommer ikväll :) Har nämligen fått sms av Stig och Renate, dom har blivit sjuka!! Typiskt. (men jag håller tummarna för att Renate kan pallra sig hit ändå, får hoppas på att alla tabletter håller smärtan borta.) Anita kommer iaf, plus två tjejkompisar till henne.

Ser ut som att det kan bli en toppen kväll, även om vi kommer sakna Stig och Renate om inte hon kommer..




Nu blir det mat, dusch, lite städ och sen pizza bak innan gänget kommer! ;)

Hej svejs! ♥

Kommentarer
Postat av: Erica

Fyy fasen va snööö!! TRycker det kommit mkt här hemma men inte i jämförelse=) Hoppas ni hade roligt, jag va hos Emil å festade lite, inte träffat honom heller på över 1,5 år =S.. Hoppas vi ses snart gumman. Kram

2009-02-08 @ 10:22:46
URL: http://thelovers.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0