Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet.


Här har man gått och planerat och laddat inför besök i helgen.. Och vad händer? Dom ballar ur! Jag väljer att kalla det det, orka lyssna på sånt som "vi har inga pengar", "vi kan ju komma en annan helg" etc etc.. Allt handlar om att dom har ballat ur! :) Svikare!
Hade verkligen sett fram emot besök i helgen, som ljuset i tunneln, ungefär så kändes det.. Men nu lyser det inte längre, och egentligen så är det inte mig det är synd om. Det är er! För det kommer bli så jävla kul i helgen, så ni kommer ångra er att ni aldrig kom! haha.. Ska lägga ut massa bilder på facebook på alla snygga norska brudar, då kommer garanterat att svida!

Nu ska jag gå och lägga mig, så att det kan bli fredag någon gång för då är det bara en dag kvar till lördag! :)

xoxo gossip girl! (har fått det på hjärnan, det låter så gôtt när hon säger det) xoxo gossip girl.




Vinden har vänt, så låt det blåsa ett tag... ♥

Kommentarer
Postat av: Marianne

Haha, vi skal vise dem!!! Skål!!

2009-02-05 @ 23:34:26
URL: http://bellapearlman.blogspot.com

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0