Kuckelimuckmedicin, ja tack!




Sötaste Silje har varit här idag med lite medicin till mig. Hon är också sjuk så efter att hon hade vart hos doktorn så åkte hon till apoteket åt mig, så att jag skulle slippa bege mig ut i snöovädret.. Takk snuppa!

Jag hade hoppats på att hostmedicinen skulle vara lika god som den i Sverige (den som smakar lakrits) men att påstå det hade vart en ren lögn. Den här smakade allt annat än gott. Jag skulle kunna säga att det är det värsta jag någonsin har "ätit". Varför ska all medicin smaka så jävla äckligt? Är det inte bättre att tillsätta all flytande medicin med massa goda smaker så att man längtar till nästa dos ska tas? Det hade vart mycket bättre! Nu spyr jag nästan vid tanken på att det snart är dags igen...


Skulle önska jag kunde bli frisk av Karlsson på takets kuckelimuckmedicin... Drömma kan man ju alltid göra.

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0