mikaelaslilla.blogg.se


Shit alltså, besökstalen bara stiger och stiger! Va roligt! :)



Idag har det vart en rätt rolig dag faktiskt. Även om det inte har hänt något speciellt. :) Skönt med sådana dagar som bara rullar på utan motstånd eller vad man ska säga.

Jobbade två timmar extra idag, det säger ju lite om vilket humör jag har vart på idag haha..
Skulle egentligen sluta två, men hade ingen lust att gå hem plus att det fanns massor att göra så då kunde jag lika gärna vara kvar, och tur var väl det.. Gick civilt den sista timmen och upptäckte några tjuvar. Ganska smarta tjuvar faktiskt, för en gång skull.. Fast inte tillräckligt smarta med tanke på att dom blev tagna! Looooosers! (bättre lycka nästa gång)

Imorn är jag ledig, då ska jag in till vinmonopolet (systermbolaget) och köpa sprit, sen är det bara att börja pimpla. :) Party party är det som gäller! Fan va kul det ska bli..

Bjuder på en bild från förra helgen..



♥ Stig, jag och silje. ♥

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Vad jobbar du som? :D

2009-02-07 @ 01:38:06
URL: http://july-star.blogspot.com/
Postat av: Erica

Aww va söta ni e =) Måste bara komma å hälsa på rej snart!! Bamsekram

2009-02-07 @ 14:46:57
URL: http://thelovers.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0