Min älskade vän.


Nu var det ett tag sedan jag skrev, eller ja, två dagar sedan för att vara exakt :)
Jag har haft fullt upp de sista dagarna kan man väl säga. 
(Oj va konstigt det kändes att skriva att jag har haft fullt upp, har liksom inte haft det på jätte länge..) Men visst är det skönt att ha någonting att göra?? Jag känner att jag verkligen behöver vara sysselsatt för att må bra så jag klagar absolut inte över min två sista dagar, tvärtom!




I tisdags kom min underbara vän Maria på besök. Hon har bott i Oslo sedan i somras och vi bestämde då att vi skulle ses så ofta vi bara kunde och gud va roligt vi skulle ha på helgerna. Men dagarna går, det blir veckor och väldigt snart till månader innan man ens hör av sig.. Ja, ni vet hur det ligger till?! Antar och hoppas att det inte bara är jag som är dålig på att hålla kontakten med gamla vänner!
Iaf, i tisdags kom hon hit. Jag slutade 20.00 och hon kom hit med tåget 20.15 då åkte vi till ett jätte mysigt indiskt ställe och åt en jätte god middag! Satt och pratade om det förflutna, nutiden och framför allt framtiden. Hon ska nämligen åka ner till Mallis i slutet av Mars och jobba där i 8 månader. Hur coolt är inte det liksom? Jag är så otroligt stolt och glad över din skull. Och jag har självklart redan planerat att komma ner och hälsa på. Då ska vi "plocka äpplen" vid polkanten på förmiddagarna och spela bingo på kvällarna :)

Jag är otroligt glad och tacksam över din vänskap Maria.
Tack för en otroligt mysig kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0