Mina tankar är hos dig.



Jag kan inte förstå hur det kunde bli så här.
Vad hände?
Varför sa du ingenting?
Varför var jag inte hos dig?


Det spelar ingen roll hur många gånger jag ältar alla frågor, gjort är gjort och vi
får nu blicka framåt och hoppas att allt bli bra igen. Du klarar det här!

Jag kan ändå inte förstå att du har legat i koma så länge, jag menar, det har hänt så
oerhört mycket under alla dessa månader, och under tiden så har du bara legat i en säng på sjukhuset... och jag har inte vetat något! Fick först reda på allt förra veckan. Tack till dig Jessica!

Ska försöka ta reda på besökstiderna nu, måste verkligen ta en tur till sjukhuset under helgen.
Saknar dig vännen! Alla mina tankar är hos dig. ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Otroligt att fina människor ska försvinna från oss.



Och detta inlägg låter heller inte så bra. :(

Tankarna är med dej och din vän!

2009-02-24 @ 14:39:36
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0