Mysig onsdag.


Igår var den bästa kvällen jag har haft på länge!! Tack för det Anita! ♥
Vi lagade världens godaste lasagne, utan fusk. Med fusk menar jag att vi inte gjorde den med hjälp av färdigblandningar som jag brukar göra annars.Istället gjorde vi en egen liten blandning.. Mmmmm så gott det blev!



   


Hela kvällen spenderades hos Anita, jag kom hem strax före tolv eller något tror jag. Tiden går fort när man har roligt! :)
Vi gjorde iofs inte så mycket. Satt mest vid datorerna och flamsade. Vi planerade också en fest för mig, födelsedagsfest med 80-tals tema. Så den 11 april smäller det på Skoppum! :) Jag och Anita har redan börjat planera vad vi ska ha på oss, det kommer bli skit bra!!! ♥

När jag kom hem igår var det väldigt tomt i lägeheten, jag hade ju lämnat Donna till Lisbeth innan jag åkte till Anita. Jag hade jätte svårt att somna utan lilla Donnisen på bröstet, det har liksom blivit en vana att hon kommer och lägger sig där. Men i natt fick jag klara mig utan henne.. Saknar henne jätte mycket redan, hur ska det här gå??




Nu måste jag börja packa! Silje kommer om 1½ timme!! Då drar vi till Sverige. Måste bara in en sväng på jobbet och kika lite först :)

Kram så länge ♥

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0