Nerbäddad i soffan..


Planerna för dagen var att jobba och sedan pallra sig iväg till Anita. Nu blev det inte riktigt så..
Efter en natt med hostande, svettande och smärtor hade jag ingen ork att fullföra min dag på jobbet. Jag har aldrig i hela mitt liv mått så här dåligt som jag gör nu.. Helt sjukt. Trodde nästan att jag skulle hosta upp lungorna ett tag på jobbet. Klockan två kom världens bästa chef, ja idag tycker jag faktiskt att han är det, och tog över för mig så att jag kunde åka hem och bädda ner mig i soffan. Sagt och gjort, jag har legat i soffan hela eftermiddagen, gick upp för några minuter sedan och åt min första måltid (kefir och frosties) för dagen.


Nu är det melodifestivalen som gäller.
Attjo, attjo, prosit från mig! ♥

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0