Nu har jag fått nog!


Vaknade upp imorse och det var helt vitt ute.. Visst det har vart en riktig vinter här en längre tid, men måste det verkligen komma mer snö nu??? Det är världens snökaos utanför fönstret, jag mår dåligt bara jag ser på det!
Visst det är jätte mysigt med snö, det blir vitt och ljust ute och alla barn kan vara ute och leka.
Men det skiter jag faktiskt i just nu, jag hade ju tänkt göra lockar i håret, ha mina pumps och skinnjacka ikväll.... Hur ska det gå nu?? Lockarna kommer gå ur innan jag ens har kommit utanför dörren, pumpsen kan jag bara glömma men skinnjackan kanske kan gå vägen! Vilka problem man kan ha..


Måste ge mig ut i snöovädret nu så jag hinner till polet. :) Skriver mer sedan, om jag inte fastnar i en snödriva på vägen! haha.


xoxo ♥



Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0