Sista morgondagen..


..är imorgon.

Det går inte att hela tiden gå runt att tänka "det kan jag göra imorgon". Vi har inte hur många morgondagar som helst att utnyttja men jag är verkligen expert på att använda just den frasen så fort det är något som ska göras som är mindre kul. T.ex, tvätta, städa, diska...

Så imorgon mina vänner, är min sista morgondag (förstå mig rätt!) och då ska jag:
♦ Bädda rent i sängen
♦ Vika tvätt, tvätta, hänga upp tvätt. Det viktigaste här är att dom tvättade kläderna ska 
in i garderoben, och inte läggas i en fin hög på sängen (läs golvet)
♦ Diska
♦ Dammsuga och skura golv.
♦ Packa undan allt julpynt som jag så fint har ställt längst in i hyllan i hopp om att ingen ska se det..


Det där får räcka för imorgon, det är ju en dag på onsdag också.. Eller nej just det, inga fler "det kan jag göra imorgon" tankar var det ja.. Hur ska jag klara det här?


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0