Snygg, sexig och singel.


Gud va fort tiden går!! Tyckte det var igår som jag skrev att det var måndag och att önskan om fredagen var stor. Men nu sitter jag här, och det är redan fredag! tack. Att det är fredag den 13:e skrämmer mig inte det minsta. Det är ju inte direkt datumet som bestämmer om du får otur eller inte!


Så, vad blir det i helgen då? När jag tänker efter så förstår jag inte riktigt varför jag önskade att det skulle bli fredag, jag ska ju ffs jobba imorn också :( suck. Men på kvällen blir det fest hos Anita. Det är väl själva höjdpunkten på hela helgen! Det där med alla hjärtans dag känns rätt onödigt när man är snygg, sexig och singel. Eller åtminstone singel.






Världens bästa Anita ;)

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0