Status


♦ Bädda rent i sängen: Klart
♦ Vika tvätt, tvätta, hänga upp tvätt: Halvvägs klart. Har en maskin som står och går, får hänga upp dom kläderna ikväll när jag kommer hem från jobbet. 
♦ Diska: Klart
♦ Dammsuga och skura golv: Färdigt i sovrummet.
♦ Packa undan allt julpynt som jag så fint har ställt längst in i hyllan i hopp om att ingen ska se det: Får ta det ikväll.


Det är inte så illa pinkat ändå att vara helt klar med två saker och halvvägs med två.
Jag är mycket stolt av mig själv!


Nu ska jag slänga på mig lite smink och dra iväg till jobbet..
Hej svejs! ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

Jo jag vet att hon finns där ute å vakar över mig. :D. Tack så mycket!. Kram kram

2009-02-24 @ 18:04:47
URL: http://sandrusen.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0