Utmanad :)

Fick se för några dagar sedan att jag blivit utmanad av Camilla.


Regler:

1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade


Sanningar om mig själv

1. Jag älskar choklad.

2. Jag är väldigt ärlig. Något som många kan ha svårt för.
3. Jag är en bra lyssnare.
4. Jag tänker och grubblar väldigt mycket.
5. Jag ska operera mig innan 2009 är slut.
6. Jag har aldrig bråkat med min pappa.
7. Jag älskar att prata sex.


Jag utmanar 7 av mina vänner

Cornelia
Erica
Jenny
Isabelle
Jossan
Johanna
Janni


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0