Dagens roadtrip

Nu har jag äntligen mina soffor!
Resan har gått bra, för att vara första gången jag kör med släp så måste jag säga att jag är grym! Har t.o.m. backat, inte så jätte mycket men det spelar ingen roll, jag har backat!

När vi var på väg hem från Arendal så hamnade vi mitt i en trafikolycka. Allt måste ha hänt väldigt nyss när vi kom dit för vi hade inte alls många bilar framför oss i kön.. Kön växte fort och ambulanser, efter ambulanser anlände och åkte i väg med blåljus och det kan man ju förstå efter att ha sett denna bild:




Jag hoppas att allt går bra med de drabbade, speciellt när det var så många barn inblandade.. usch.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ingen dålig smäll!

2009-01-13 @ 08:15:00
URL: http://nogg.se/sockerbullen

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0