Ett sms kan leda till så mycket mer..


Imorse när jag satt och skrev det förra blogginlägget fick jag ett sms. Det var en konsult här i Tönsberg som undrade om jag hade en ögonkräm på lager som hon kunde köpa. Jag kollade mitt lager och det visade sig att jag hade en. Vi gjorde upp att hon skulle komma till Clas under eftermiddagen, vilket hon naturligtvis gjorde.
Jag satt uppe och åt lunch när hon kom så Elisabeth ringde ner mig till butiken. När jag kommer ner möts jag av den vackraste kvinnan jag någonsin sett! Jiiiises alltså. Det var en äkta Mary Kay konsult skulle jag vilja säga. Både till utseendet och sättet. Så himla gullig och ödmjuk, och den hyn! Herre gud! Jag är glad att jag använder samma produkter som henne, då kommer jag också ha så fin hy när jag blir äldre :)

Vi pratade på en massa och vi har nu bestämt att vi ska hålla våra egna små måndagsmöten en gång i månaden för att peppa varandra och ge varandra idéer och tips. Eftersom våra unitar är så långt borta och det passar inte alltid att åka på de vanliga måndagsmötena, så är det här en superbra idé! Så nu ska jag kontakta alla konsulter som jag känner till och hon alla som hon känner till så ser vi om det är fler som är intresserade. 

Tänk vad ett sms kan leda till :)

Nu är jag ännu mer laddad inför helgen. Det kommer bli super kul! Yieeeha!

Kommentarer
Postat av: Malin D

Vad härligt gumman!!

2009-01-14 @ 17:10:22

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0