Fucked up


Då vad denna dagen över också, snart iaf.. Skulle ju ha skickat mail till alla konsulter, men min hotmail är helt jävla fucked up. Hade skrivit ett jätte bra mail, så går det inte att skicka.. Det kommer bara upp att "sidan kan inte visas". Så himla irriterande. Får försöka imorgon igen.

Har massor jag ska göra imorgon så jag får verkligen inte sova så länge som jag gjorde idag. Fy skäms på mig!
Detta ligger på schemat under morgondagen:
♦ Tvätta
♦ Laga mat
♦ Packa
♦ Åka till banken
♦ Lämna Donna hos Silje och Andreas
♦ Jobba
♦ Maila konsulterna
♦ Ringa Eva och Maria

.... ja det är säkert massa andra saker jag ska göra också, Lika bra att lägga sig nu så man orkar upp imorn :)
Godnatt, sov gott!

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0