Händelserik helg..


Hej igen!

Nu är jag tillbaka efter en väldigt händelserik helg i Sverige.
Det började redan på fredagkvällen, körde som en idiot hem för att hinna till Lets Dance, men var tvungen att köpa något att äta också så hann inte se hela programmet, men några Tony Irving kommentarer hann vi med :) Han är grym! 

Lördagen spenderades i Jönköping med alla härliga och snygga kollegor. Pappa väckte mig kvart över fem, snacka om att jag var trött! Såg ut som hej kom och hjälp mig, men med världens bästa produkter och makeup så var man snygg igen :) haha.
Pappa körde mig till Kristinehamn där jag skulle möta upp tjejerna från Karlstad. Sen bar det av mot Jönköping!
Dagen var helt på topp och det var underbart att träffa alla igen! Vi lyssnade på massa duktiga konsulter och Sales Directors, åt en jätte god lunch och dagen avslutades med ett grupparbete där jag, Mikaela Persson, stod och pratade inför 200 personer. Shit alltså! Jag kunde knappt prata inför klassen i skolan. Snacka om en personlig utveckling!!

Har massa energi nu och jag längtar till jag kommer igång med klasserna igen. :)


Underbara Sophie och  SSD Eva ♥

Jag har nu satt upp nya mål, mål som jag verkligen ska klara.
'Plan your work and work your plan' är det som gäller!


Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Hej! :) Ja det är jag! :) Hon heter Maud Nilsson, i Karlskoga. Det var Bea Tordsdotter Jansson som rekryterade mig! :) Vem är din Sales Director?

Härlig utveckling!! :) Jag hoppas oxå på det! :) Har oxå alltid haft lite svårt att prata inför folk! ;P

Snygg blogg du har! :) Kram Kram!*

2009-01-20 @ 21:30:20
URL: http://july-star.blogspot.com/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0