Jakten fortsätter..





Jag har fortfarande inte gett upp hoppet  när det gäller att hitta en snygg, skön och någorlunda billig soffa. Den jag skrev om tidigare som jag hade hittat på finn.no är borta, så det är ingen idé att gå och grubbla över om jag ska ringa på annonsen eller inte. Loppet är redan kört, iaf när det gäller den soffan.
Jag och Silje var runt igår och kollade på soffor i alla möbelkjedjor i stan, hittade denna soffgrupp på Bohus. Den finns dock endast i mörk mörk brun, vilket var ett litet minus när jag hade bestämt mig för att köpa en svart. Typiskt! Ska tänka på saken till på fredag, måste avvakta och se hur mycket jag får i lön också.. Denna var ju några tusenlappar dyrare än den andra..


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej :)

Jag har faktiskt prova den. Hjälpte mot klådan men den ville inte ta bort utslagen tyvärr.

Men jag använder den stenhårt, är så otroligt skönt när det inte kliar!



Ja, Kos ska bli skit kul :)

19 maj åker vi. Lite tidigt känns det som men det ska nog bli bra ändå :)



Allt bra med dig? trivs i nya lägenheten?

2009-01-08 @ 20:02:32
URL: http://cornelial.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0