Mycket nu...


Har hunnit med allt jag hade planerat idag, nästan. Har inte packat än, blir som det alltid blir, att jag gör det i all hast imorgon. Banken struntade jag i, kan ta det på måndag istället.. Men annars så är allt klappat och klart ;)

Har kört Donna till Silje och Andreas ikväll. Hade ingen bur så jag förväntade mig att hon skulle springa runt i bilen av ren panik. Men hon la sig så fint i mitt knä och där låg hon hela vägen från mig bort till Sem. Hon pep några gånger men annars gick det bra.. Hon är så go! Kommer sakna henne massor, eller ja det gör jag redan.



Nu ska jag gå och lägga mig, kolla färdigt på Las Vegas, sen sova. För imorn är det fullt upp.
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

åh, vilken söt :)

2009-01-20 @ 21:38:43
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0