On my way home..


God eftermiddag på er sötnosar!

Nu är jag äntligen på väg hem. Är hur trött som helst så jag hoppas att jag klarar att hålla mig vaken hela vägen hem. Sov lite för länge i morse, hade planerat att gå upp klockan sex för att packa i ordning allt så jag kunde åka direkt efter jobbet, men istället så snoozade jag fram till kvart i sju och då var det stress som gällde. Hann självklart inte packa någonting så därför kom jag iväg så sent. Missade båten med 2 minuter också, enbart för att dom bara hade en lucka öppen! Så då blev jag ännu mer sen.... SUCK!

Det blåser en hel del ute till havs så jag tror jag måste ge mig nu, innan jag blir allt för illamående...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: ☆ therese

Tack så mkt :) det är mimmie's verk :)

2009-01-16 @ 16:29:51
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0