Plan your work and work your plan.


Ja nu sitter jag här igen, med alla mål och drömmar nerskrivna när det gäller min karriär inom Mary Kay. Hur ska det gå den här gången? Jag känner mig väldigt fokuserad, för en gång skull! Det är nog faktiskt första gången som jag har känt så här. Nu är jag villig att jobba och lägga ner tid på detta, för det är verkligen så himla roligt! Efter konferensen i Jönköping så har jag tänkt massa och kommit fram till att det här är verkligen det jag vill så varför inte satsa??? En framtid på Clas Ohlson med 122kr/h är inte direkt lockande. Även om jag trivs väldigt bra, så kan man bli galen ibland, jag blir det iaf. Man står i kundtjänsten och hjälper kunder, hänvisar dem ner till kassan för betalning minst 100 gånger om dagen, sitter i kassan och tar emot pengar, lägger ut varor, håller utkik efter alla pundare som kommer in... Hade det inte vart för alla, läs nästan alla, underbara kollegor så hade jag slutat för längesen..

På söndag är det 1 februari och då går vi in i kvartal tre, näst sista kvartalet..
Ska satsa stenhårt för att verkligen klara mina mål, det gäller som jag har sagt så många gånger förut att planera sitt arbete och sedan jobba efter planen. Någon som jag har varit väldigt dålig på tidigare, men nu ska det bli skärpning.


I Can Do It ♥

Kommentarer
Postat av: t h e r e s e

tackar så mycket :) jag e jätte nöjd :P

Jag har fått massvis med presentkort :):) hihi



Puss o Kram Therese

2009-01-28 @ 21:35:41
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/
Postat av: Stig

Jeg føler det på lik måte Mikaela! Man skal jobbe med det man liker :) Er også enig i at det ikke er jobben på Clas som holder meg gående, men de jeg jobber med ;) Skikkelig go`gjeng! Jeg syntes at Mary Kay jobben din passer deg veldig bra, dessuten virker den mye, mye, mye!-mer givende enn å peke i rettning kasssene dagen lang.. Må være deilig å være sin egen sjef med Mary Kay. Jeg drar til Oslo til sommeren og skal prøve å få jobbet med det jeg liker. Hva er det neste skrittet ditt videre for at du skal kunne tjene godt på Mary Kay? Hva må du gjøre?

2009-01-28 @ 21:36:45
URL: http://www.tigerstig.blogg.no
Postat av: Marianne

Jeg syns også du er kjempeflink som konsulent i Mary Kay, stå på! Du er så fin i jobbdrakten din :)

Sees imorgen!

2009-01-29 @ 15:51:22
URL: http://bellapearlman.blogspot.com
Postat av: Jenny

De kommer gå kanon för dig! =)

2009-02-01 @ 09:20:50
URL: http://nogg.se/sockerbullen

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0