Roadtrip med Silje


Godmorgon!
Idag är det den stora dagen! :) Jag har ju tjatat lite om att jag vill ha en ny soffa, och idag ska jag hämta en!! Jag är så glad! Äntligen ska min lägenhet bli fin! :) Det är samma soffa som jag hittade på Bohus för 7000kr, men denna kostar bara 4000kr. Det är en bit att åka, typ två och en halv timma. Men det är det värt! :) Alltid lika kul med en road trip och när Silje ska med kan det inte bli annat än kul! hehe..

Nej, måste slänga på mig lite smink nu.. Hon kommer snart!

Hoppas ni får en underbar söndag! Kram♥

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0