Skinn eller tyg, skinn eller tyg?


Nu känner jag verkligen att det är dags att köpa ny soffa. Tanken slog mig nu under veckan när vi skulle äta pizza allihopa. Känns ju hemskt att inte alla ska få plats i soffan.
Har kollat runt på internet hela dagen och hittat massor av fina soffor, problemet är bara att jag inte får bestämt mig om jag vill ha skinn eller tyg. Det finns nackdelar och fördelar med bägge två. Hittade en skit snygg soffgrupp i svart skinn för 4 500kr. Inte så illa pinkat. Dom andra som jag har hittat ligger på 12.000 och uppåt, vilket innebär att jag måste spara i flera månader.. Men jag vill ha ny soffa nu, NU!



Här är den jag hittade för 4500kr.
Är den kvar på fredag, då slår jag till, eller vad tycker ni?
HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Stig

Jeg liker den!

2009-01-05 @ 21:42:44
Postat av: Marianne

Jeg også!

2009-01-06 @ 13:41:34

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0