Spikat och klart!


Nu är allt spikat och klart inför helgen.

♦ Jag har bytt vakt med Morten så jag slutar två, då kommer jag iväg i tid och hinner kanske komma hem till Lets Dance :)
♦ Donna ska få tillbringa helgen hos Silje och Andreas. Där kommer hon bli behandlad som en prinsessa :) Silje älskar nämligen min katt. haha.
♦ Har pratat med Maria Sjögelid, Sales Directorn från Karlstad så jag får åka ihop med henne och hennes konsulter till Jönköping. Då slipper jag sitta och köra själv.
♦ Pappa kör mig till - och hämtar mig i Kristinehamn där jag ska gå på bussen till Jönköping.

Ska bli så oerhört kul att träffa alla underbara systerkonsulter igen! Sist var i oktober på huvudkontoret..




Övre raden från vänster: Jag, Liselott och Eva
Nedre raden från vänster: Sophie, Emma, Max och Therese.

Snyggare kollegor får man leta efter alltså, Beauty Designers är vad vi är ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va roligt ni kommer få! Hade såå gärna velat följa med men husprojektet tar upp alla helger just nu! Kul det också iof.

2009-01-14 @ 13:19:44
URL: http://nogg.se/sockerbullen

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0