Döda mig långsamt


..har inga krafter kvar. Orkar inge mer!
Här ställer man upp för sina vänner och vad fan får man för det?

Fixade bilen igår, la mig tidigt och gick upp i tid för att göra mig iordning. När jag är klar för att åka så får jag ett sms att det inte blir något. Känns jävligt kul.. Det värsta är att jag kunde ha fått tid på sjukhuset idag, men sa att jag inte kunde för att jag skulle vara snäll och köra dig.

Känns som att allt som händer runt mig förtillfället får mig att slockna.... Det tar död på mig, sakta men säkert.



Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Usch va tråkigt!! :( KRAM

2009-07-08 @ 17:26:06
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0