Et kwwaaater


Tror jag kan dö av skratt!
Jag och Sanna har flummat hela vägen till Norge. Allt tack vare lite sömn i natt och upp tidigt i morse. Har passat på att vila lite nu på eftermiddagen så nu är vi pigga och glada igen, jag iaf, Sanna somnade om nu.. 

Har haft ganska tråkiga dagar i filipstad den sista tiden så det var skönt att komma tillbaka till min lägenhet igen. Kommer inte ihåg när jag var här sist, helt sjukt! Postlådan var översvämmad med post (mest reklam), även om Silje har varit här och tömt den, blommorna var så torra så frågan är om det går att rädda dom! :D Får köpa nya annars, det är inte hela världen!

Ska försöka väcka Sanna nu, det tar väl ungefär et kwwaaaater, hahaha jag dör! :D Så får vi åka till Kiwi och handla lite mat. Det som var kvar i kylskåpet var inte direkt ätbart om man säger så....

Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0