Framtid som arbetslös?


Känner mig så himla omotiverad att jobba så det är helt sjukt. Det vore mycket skönare att bara vara fri, kunna göra som man vill och få in pengar ändå! Trodde aldrig att jag skulle ha sådana tankar, men det måste vara de lediga veckorna som har fått mig till dom här tankarna. Får hoppas att jag kommer in i arbetstankarna igen, annars slutar det väl med att jag säger upp mig. Impulsiv som jag är :D



Sanna har varit jätte gullig idag, under tiden som jag har jobbat så har hon plockat och städat i min lägenhet. Och nu, ja nu står hon och viker och hänger tvätt medan jag sitter här och ugglar :) Det är verkligen inte så att jag har tvingat henne, nej hon gör det helt frivilligt! Tack gumman, du är sååååå snäll.

Ikväll var vi in till Peak, det var VIP kväll så det var 40% rabatt på allt! Passade på att byta min röda tröja som har tappat färg efter bara några tvättar, bytte den mot en blå och så "köpte" jag en vit tröja med dragkjedja :) Kan lägga ut bilder imorn, om det är så att någon är intresserad :D haha.

Nu ska jag gå och lägga mig, en ny jobbdag väntar imorn!
Godnatt

Bjuder på en gammal bild bara för att liva upp inlägget lite ;)


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0