Fredags mys


Har precis kommit hem från Karlstad. Jag och Daniel har varit där på en liten shopping runda, och nej... Jag handlade ingenting, bytte bara min ena sko så nu har jag ett komplett par :) Jag hjälpte istället Daniel att hitta kläder till bröllopet som är nästa helg. Hittade massa fint, så han kommer bli skit snygg!
Vi passade på att gå på bio också när vi ändå var i Karlstad, såg Baksmällan. En film som jag verkligen rekommenderar! Fy fan va bra den var!!! Skrattade mig igenom hela filmen. :)

Nej, nu ska jag ta och krypa ner i soffan..
Det är en dag i morgon också! - som för övrigt är den dåligaste bortförklaringen man kan ha för att säga godnatt, hej då...eller vad det nu är man vill ha sagt. Varför kan man inte bara säga det; nu skiter jag i det här.. Godnatt på er!

(
Ni får ursäkta mitt flummiga avslut, men jag är väldigt trött )


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0