Oturen håller i sig.


HEJ IGEN, och förlåt för en torr blogg!
Det har varit otroligt mycket den sista tiden, inte mycket fysiskt men psykiskt. Allt med krocken, ingreppet på sjukhuset och alla återbesök.. Har inte riktigt vart på topp i huvudet om man säger så, men tack till alla er som stöttar och finns här för mig. Ni är underbara! ♥

Så, vad har hänt sedan sist då??
Jag har hunnit med några roliga dagar i Stockholm som innehöll shopping, BRITNEY SPEARS, mer shopping, god mat och massa godis. Måste säga att konserten med Brittan var heeeeeeelt sjukt bra! Det var mer som en show än en konsert. Fy fan va bra det var! Nu håller jag bara ögonen öppna efter Rihanna och Pussycat Dolls. ;)

I onsdags var det dags för återbesök på sjukan, det hade inte blivit helt okej än så jag blev sjukskriven en vecka för att kroppen ska kunna återhämta sig, och med mitt psyke den sista tiden så känner jag mig inte redo att börja jobba än.. På onsdag är det dags för återbesök igen, det sista förhoppningsvis!
Passade på att shoppa lite i Karlstad också! Vet inte hur många tusenlappar jag har bränt den här veckan, men gud va underbart det är! ;) Köpte ett par converse skor som jag var super nöjd över. Men när jag kommer hem får jag se att jag har fått två höger skor!! Hur typiskt är inte det då?? Så idag ska jag åka ner och byta så jag får en vänster också...

På onsdags kvällen tog jag och Sanna några cider för att glömma alla bekymmer för en stund, och vi lyckades! Tack för en rolig kväll gumman!

Igår gjorde jag INGENTING!
Gud va skönt det var! Låg bara i soffan och läste. Ja, just det.. läste! Nu tror ni säkert att jag har gått och slagit i huvudet någonstans, men nej.. Jag har hittat min älskade bok! Nämligen Åse av Denise Rudberg. Jag läste den första boken, Jenny S, när jag var i Thailand för två år sedan och blev såld! Sen den andra boken, Matilde, läste jag ett år senare när jag var i Thailand med pappa och nu hittade jag alltså den tredje boken, Åse, när jag var i Stockholm! 
Så igår låg jag i soffan med min Åse och lät timmarna bara rinna iväg..


Kommentarer
Postat av: täss

varsegod gumman :) hihi visst blev de bra bilder :) o på rybak oxå :) haha kraam

2009-07-17 @ 14:22:30
URL: http://theresezackrisson.blogg.se/
Postat av: Janni ♥

Uuuh då kan vi gå på Rihanna och PCD tillsammans du och jag!! ;D

2009-07-18 @ 10:47:21
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja kommer dom hit vill ja med så håll mig underrättad!!! =) Saknar dej hjärtat <3

2009-07-21 @ 14:00:51
URL: http://thelovers.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0